Aplicación Cuota Zero Tasa Basuras

Qui pot sol·licitar  aquesta bonificació en la taxa d'escombraries?

Se els aplicarà quota zero euros a aquells subjectes passius, pensionistes i altres persones que no convisquin a costa d'unes altres, els ingressos de les quals, sumats tots els de la unitat familiar no superin l'import del Salari Mínim Interprofessional.

Cuando s'acrediti degudament que el sol·licitant o algun dels membres de la unitat familiar tenen reconegut un grau de minusvalidesa igual o superior al 65%, el límit d'ingressos a considerar serà del 125% d'aquest salari mínim interprofessional.

Què haig d'aportar?  

1.- Certificat d'ingressos per qualsevol concepte de les persones que visquin al domicili i, especialment els següents:

a) Acreditació suficient dels INGRESSOS que obtinguin les persones majors de 16 anys membres de la unitat familiar: certificació expedida per l'empresa empresa ocupadora o, si la persona consta donada de alta com a autònoma, fotocòpia per a la seva compulsa de les últimes declaracions trimestrals d'ingressos fetes a Hisenda.

b) Certificats originals sobre PENSIONS pròpies i alienes al Sistema de la Seguretat Social i, si escau, de Clases Pasivas, Serveis Socials o Mutualitat, de cadascun dels membres de la unitat familiar.

c) INFORME DE VIDA LABORAL original expedit per la SEGURETAT SOCIAL, dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys i menors de 65 anys i que es trobin en alguna de les següents situacions: treballant o en desocupació, o ser pensionista d'invalideu permanent total o viduïtat. Ho pot obtenir al seu domicili cridant al 901 50 20 50.

d) Certificats originals del SEPE sobre inscripció i percepcions econòmiques o sol·licitud de subsidi dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys i menors de 65 anys.

2.- Fotocòpia de l'últim  REBUT D'ESCOMBRARIES. En el cas que el titular del rebut hagi mort o no pertanyi a la unitat familiar, haurà d'efectuar el canvi de titularitat en EMUASA.

3.- Acreditació de l'ESTAT  CIVIL i de l'ús o destinació dels IMMOBLES propietat dels membres de la unitat familiar, si escau. Si fos casat/a o vidu/a acompanyi fotocòpia del llibre de la inscripció del matrimoni en el Llibre de Família. En cas d'estar separat/a o divorciat/a, acompanyi fotocòpia de sentència o demanda, i conveni regulador.

4.- Autorització escrita de cadascun dels membres de la unitat familiar majors de 18 anys perquè recaptin a l'Agència Tributària Estatal les dades fiscals necessàries. 

On se sol·licita?

En Registro General o en qualsevol registre de les Oficines de Pedanies i Districtes, o a través de la seu electrònica associada de l'AMT.

Canals disponibles per tramitar

Imatge
Presencial

Presencial

Pot realitzar aquest tràmit de manera presencial en la seva oficina.
Imatge
Virtual

Sede Electrónica Asociada

Trámite disponible a través de la Seu Electrònica Associada

Models complementaris per a aquest tràmit