Axencia Municipal Tributaria
El Pleno do Excmo. Concello de Murcia en sesión do 27 de maio de 2004 aprobou o “Regulamento Orgánico do Goberno e Administración do Concello de Murcia”, que no seu artigo 25, de conformidade co artigo 135 da Lei Reguladora das Bases do Réxime Local, establece a existencia dun órgano de xestión tributaria, denominado AXENCIA MUNICIPAL TRIBUTARIA, responsable de exercer como propias as competencias que á Administración Tributaria Local atribúelle a lexislación tributaria.
Para a consecución dunha xestión integral do sistema tributario municipal, rexido polos principios de eficiencia, suficiencia, axilidade e unidade na xestión, corresponde a este órgano, polo menos, as seguintes competencias:
- La xestión, liquidación, inspección, recadación e revisión dos actos tributarios municipais.
- La recadación en período executivo dos demais ingresos de dereito público do concello.
- La tramitación e resolución dos expedientes sancionadores tributarios relativos aos tributos cuxa competencia xestora teña atribuída.
- El análise e deseño da política global de ingresos públicos no relativo ao sistema tributario municipal.
- La proposta, elaboración e interpretación das normas tributarias propias do concello
- O seguimento e a ordenación da execución do orzamento de ingresos no relativo a ingresos tributarios.
Se publican nesta web a Normativa, o portal de Transparencia, os Convenios, e as Memorias anuais. Ademais pode consultar as Entidades Colaboradoras e os Certificados de calidade.