O Concello lanza un Plan de Soporte Social e Activación Económica para combater a crise do coronavirus
Las medidas, de carácter excepcional, suporán unha inxección de liquidez para empresas e comercios, contribuíndo á reactivación da actividade económica do municipio.El Consistorio concede fraccionamentos especiais a familias, cidadáns e empresas que acrediten circunstancias económicas desfavorables con motivo do estado de alarma.Se establecen moratorias na taxa de terrazas para bares e restaurantes, o IBI, taxa dos postos dos mercadillos semanais, taxa de vaos e no imposto sobre Vehículos de Tracción Mecánica. La totalidade de trámites coa Axencia Municipal Tributaria poderanse realizar por vía telemática ou telefónica. El alcalde de Murcia, José Ballesta, xunto a os portavoces dos grupos municipais, que asistiron previamente ao Comité de Saúde Pública, anunciou hoxe a posta en marcha do ‘Plan de Soporte Social e Activación Económica de Murcia Covid-19’.“Acordamos en Xunta de Goberno o desenvolvemento deste plan inédito e de carácter excepcional, que ten como obxectivo o soporte social e a activación económica de Murcia, ao longo destes próximos meses”, destacou o alcalde.Asimismo, informou os eixos estruturais do Plan, que concretou en tres alicerces: “1) La aprobación inmediata de medidas fiscais para o mantemento da liquidez nas empresas e familias de Murcia. 2) La execución de medidas para a estimulación da economía do municipio mentres estea vixente o estado de alarma. 3) El desenvolvemento de plans sectoriais para a reactivación inmediata da economía de Murcia unha vez finalizado o estado de alarma”.Con respecto a as medidas fiscais para o mantemento da liquidez nas empresas e familias de Murcia (impostos, taxas e prezos públicos), o alcalde deu instrución aos servizos económicos e xurídicos do Concello de Murcia para a posta en marcha de maneira inmediata dun paquete de medidas para paliar a situación económica dos sectores máis afectados pola paralización da actividade, que se está producindo durante este período de alarma.Estas medidas suporán unha inxección de liquidez para as empresas e comercios durante os próximos meses, contribuíndo así á reactivación da actividade económica do municipio.Las medidas adoptadas polo Concello, de maneira excepcional e para este exercicio, é dicir, que estarán en marcha neste 2020, serán as seguintes:PRIMEIRO: Se conceden fraccionamentos especiais para familias, cidadáns e empresas que acrediten circunstancias económicas desfavorables xeradas con motivo da declaración do estado de alarma.SEGUNDO: Con carácter xeral, concederanse fraccionamentos automatizados de débedas de importe inferior a 30.000 euros. Estes fraccionamentos poderanse tramitar por teléfono ou a través da oficina virtual do Concello e da AMT para os cidadáns que así o soliciten sen necesidade de achegar xustificación adicional algunha.TERCEIRO: Concédese unha moratoria no período voluntario de pago do Imposto sobre Vehículos de Tracción Mecánica, que se prolongará ata o 5 de xuño de 2020.CUARTO: Igualmente concédese unha moratoria no período de cobro voluntario dos seguintes padróns tributarios:La taxa de terrazas para bares e restaurantes, durante o primeiro semestre deste ano 2020. (taxa por aproveitamento especial de terreos de uso público con mesas e cadeiras correspondente ao primeiro semestre de 2020) O IBI (Imposto sobre Bienes Inmuebles de natureza urbana e rústica). La taxa dos postos dos mercadillos semanais (Taxa por aproveitamento especial con mercadillos semanais). A taxa de vaos (taxa por aproveitamento especial con entrada de vehículos). QUINTO: A modificación do calendario fiscal correspondente aprobarase pola Axencia Municipal Tributaria, unha vez coñézase o espazo temporal de duración do estado de alarma.SEXTO: Suspéndense as notificacións presenciais durante o período de duración do estado de alarma.SÉTIMO: De conformidade co Real Decreto Lei 8/2020, do 17 de marzo, amplíanse os prazos de pago das liquidacións xa notificadas e as que se notifiquen durante estes días, así como dos fraccionamentos xa concedidos. En concreto:Ampliación ata o 30 de abril de 2020 dos prazos de pago das liquidacións (non recibos) xa notificadas e cuxo período voluntario de ingreso non finalizase o 18 de marzo de 2020. Ampliación ata o 20 de maio de 2020 dos prazos de pago das liquidacións (non recibos) que se notifiquen a partir do 18 de marzo de 2020. Ampliación ata o 30 de abril de 2020 dos prazos de fraccionamentos xa concedidos con vencemento 5 de abril de 2020.OITAVO: Ademais, vanse a articular todas as medidas para garantir que a totalidade de trámites coa Axencia Tributaria póidanse realizar por vía telemática ou telefónica:Para ese efecto, de forma inmediata, a Axencia Municipal Tributaria realizará a posta a disposición en formato electrónico de todas as notificacións de ámbito tributario.Así mesmo, todos os cidadáns poderán realizar as súas xestións tributarias por teléfono mediante gravación de voz e a través da Oficina Virtual Tributaria.Ínstase a que aqueles cidadáns que non o fixeron ata a data, fornecer os seus datos de contacto, teléfono móbil e correo electrónico á AMT no teléfono 968355002.Para aquelas persoas que non dispoñan de certificado electrónico, a AMT facilitará o acceso ás notificacións electrónicas que se xeren mediante un sistema de autenticación alternativo.Finalmente, o alcalde informou “imos pedir ao Goberno de España que leve a cabo as modificacións necesarias na lexislación tributaria para mellorar os beneficios fiscais e as normas de xestión dos tributos”. Fonte: Ayto Murcia Centro de Medios 20.03.2020