Aplicación Cuota Zero Tasa Basuras

Qui pot sol·licitar  esta bonificació en la taxa de fems?

Se els aplicarà quota zero euros a aquells subjectes passius, pensionistes i altres persones que no convisquen a costa d'unes altres, els ingressos de les quals, sumats tots els de la unitat familiar no superen l'import del Salari Mínim Interprofessional.

Cuando s'acredite degudament que el sol·licitant o algun dels membres de la unitat familiar tenen reconegut un grau de minusvalidesa igual o superior al 65%, el límit d'ingressos a considerar serà del 125% d'aquest salari mínim interprofessional.

Què he d'aportar?  

1.- Certificat d'ingressos per qualsevol concepte de les persones que visquen en el domicili i, especialment els següents:

a) Acreditació suficient dels INGRESSOS que obtinguen les persones majors de 16 anys membres de la unitat familiar: certificació expedida per l'empresa empresa ocupadora o, si la persona consta donada de alta com a autònoma, fotocòpia per a la seua compulsa de les últimes declaracions trimestrals d'ingressos fetes a Hisenda.

b) Certificats originals sobre PENSIONS pròpies i alienes al Sistema de la Seguretat Social i, si escau, de Clases Pasivas, Servicis Socials o Mutualitat, de cadascun dels membres de la unitat familiar.

c) INFORME DE VIDA LABORAL original expedit per la SEGURETAT SOCIAL, dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys i menors de 65 anys i que es troben en alguna de les següents situacions: treballant o en desocupació, o ser pensionista d'invalideu permanent total o viudetat. Ho pot obtindre en el seu domicili cridant al 901 50 20 50.

d) Certificats originals del SEPE sobre inscripció i percepcions econòmiques o sol·licitud de subsidi dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys i menors de 65 anys.

2.- Fotocòpia de l'últim REBUT DE FEM. En el cas que el titular del rebut haja mort o no pertanga a la unitat familiar, haurà d'efectuar el canvi de titularitat en EMUASA.

3.- Acreditació de l'ESTAT CIVIL i de l'ús o destinació dels IMMOBLES propietat dels membres de la unitat familiar, si escau. Si fóra casat/a o viudo/a acompanye fotocòpia del llibre de la inscripció del matrimoni en el Llibre de Família. En cas d'estar separat/a o divorciat/a, acompanye fotocòpia de sentència o demanda, i conveni regulador.

4.- Autorització escrita de cadascun dels membres de la unitat familiar majors de 18 anys perquè recapten a l'Agència Tributària Estatal les dades fiscals necessàries. 

On se sol·licita?

En Registro General o en qualsevol registre de les Oficines de Pedanies i Districtes, o a través de la seu electrònica associada de l'AMT.

Canales disponibles para su tramitación

Imagem
Presencial

Presencial

Pot realitzar este tràmit de manera presencial en la seua oficina.
Imagem
Virtual

Sede Electrónica Asociada

Trámite disponible a través de la Seu Electrònica Associada

Modelos complementarios para este trámite