Imaxe
centromedios.murcia.es

Os murcianos poderán pagar os tributos a través de Bizum, Apple Pay e Google Pay

 

El municipio contará con dez oficinas permanentes de atención ao contribuínte, sete delas en pedanías

 

La Xunta de Goberno Local deu o visto e prace á adxudicación do Servizo de colaboración e de apoio técnico e material á aplicación dos tributos e outros ingresos municipais do Concello de Murcia.

Este novo contrato de colaboración na xestión tributaria ofrecerá innovadores servizos de atención ao contribuínte, maior eficacia recadatoria e menor custo para o Concello.

A empresa adxudicataria é a mercantil Xestión Tributaria Territorial SA cun custo de 36.908.919 euros para un prazo de catro anos, prorrogable a un máis.

El contrato, cuxo inicio se prevé para o próximo mes de setembro, ten por obxecto as tarefas complementarias de carácter material, técnicas e de preparación, comprendendo labores de apoio en materia de xestión dos tributos municipais, de recadación tanto en voluntaria como en executiva, así como de colaboración coa xestión e inspección catastral no ámbito das funcións asumidas polo Concello de Murcia.

Todos os traballos e tarefas que resulten da adxudicación deste contrato realizaranse en réxime de colaboración e baixo a dirección e instrucións da Axencia Municipal Tributaria.

 

Colaboración público-privada

Los principais obxectivos desta colaboración son facilitar o cumprimento das obrigas tributarias dos contribuíntes e maximizar os niveis da recadación e demais ingresos municipais, minimizando o custo das prestacións obxecto de contrato.

Un aspecto importante é o relativo á implantación de Plans de Calidade na xestión e no seguimento informático dos indicadores de xestión e recadación, así como dunha carta de Servizos multicanle e accesible en formato electrónico.

 

Atención telefónica e procedementos de xestión automatizada

Para a adxudicación deste contrato tivéronse en conta diversos aspectos relacionados coa prestación dun mellor servizo ao contribuínte, facilitándolle o cumprimento das súas obrigas tributarias, potenciando a información e asistencia de maneira telefónica e en liña, as xestións de oficio, a automatización dos procedementos tributarios, así como a interoperabilidade interna con outras Administracións e colaboradores sociais.

Este modelo de xestión tributaria municipal permitiu nos últimos anos importantes avances neste campo. Por este motivo, o Concello pretende con esta fórmula seguir avanzando nos niveis de calidade alcanzados e implantar novos e pioneiros métodos de atención ao cidadán.

 

Chatbot tributario e conta fiscal

 Este novo contrato pretende incrementar a recadación voluntaria, das domiciliacións coa denominada ‘conta fiscal do contribuínte', subscricións a notificacións electrónicas, extensión das canles de comunicación a través do Chatbot tributario, ampliación dos medios de pago electrónicos en todas as canles de asistencia ao contribuínte, e incremento do catálogo de servizos telefónicos permitindo todo tipo de xestións tributarias de modo non presencial.

 

Nova Sede Electrónica Tributaria

A Axencia Municipal Tributaria desenvolveu unha nova sede electrónica tributaria en colaboración co Servizo de Informática do concello que supón un importante avance na axilidade e calidade dos servizos tributarios.

Este novo contrato potenciará os novos servizos de atención telemática ofertados na sede electrónica Tributaria, converténdoa, xunto coa atención telefónica, no medio máis áxil e sinxelo de relación do cidadán coa Administración tributaria municipal.

Estos servizos garanten o acceso á información tributaria do contribuínte, ao estado dos seus trámites e todo iso de forma integrada coa Sede Electrónica Municipal. Asimismo, complétase co portal web  da AMT que contén información actualizada de interese tributario (Normativa, padróns, calendario fiscal, novidades...)

 

Innovación, calidade, formación e novos medios de pago

Se valorou así mesmo a atención integral ao contribuínte, especialmente de maneira presencial en oficinas móbiles en dependencias municipais, un Plan de formación continua e completa do persoal da empresa adxudicataria, a implantación de novos medios de pago telemáticos, tales como Bizum, conta fiscal de domiciliacións, Apple Pay e Google Pay, debe/cargo en conta, QR e pasarelas de pago.

A implantación de avanzados sistemas de autenticación en dispositivos móbiles e outras propostas innovadoras é outro dos aspectos novos que ofrece o contrato, tales como datos biométricos ou pegada dixital, así como a implantación de análise de datos (Business Intelligence) baseada en Big data.

 

Dez oficinas permanentes de atención ao contribuínte

El adxudicatario deberá achegar locais situados en zonas céntricas e de fácil acceso no municipio tanto no centro da cidade (polo menos dúas), como nas pedanías de Beniaján, Cabezo de Torres, O Palmar e Ponte Touciños, así como en tres pedanías máis a determinar polo Concello.

Así mesmo, prestará asistencia ao contribuínte nas dependencias municipais onde estean situadas as oficinas do persoal funcionario da AMT.

 

Igualdade de xénero e garantías laborais

Se tiveron en conta para a prestación dos servizos obxecto deste contrato determinadas condicións especiais de execución. En materia de xénero establécese a implantación respecto das persoas traballadoras adscritas ao contrato dun protocolo de igualdade polo que se elimine, en todo caso, a brecha salarial por razón de sexo. Doutra banda, a empresa adxudicataria deberá manter durante toda a vixencia do contrato o mesmo número de persoas traballadoras con contrato fixo que inicialmente destinase á súa execución.

 

Fonte: centromedios.murcia.es (Concello de Murcia- 05.08.2022)