Aplicación Cuota Cero Tasa Basuras

Quen pode solicitar  esta bonificación na taxa de lixos?

Se aplicaralles cota cero euros a aqueles suxeitos pasivos, pensionistas e demais persoas que non convivan a expensas doutras, cuxos ingresos, sumados todos os da unidade familiar non superen o importe do Salario Mínimo Interprofesional.

Cuando acredítese debidamente que o solicitante ou algún dos membros da unidade familiar teñen recoñecido un grao de minusvalía igual ou superior ao 65%, o límite de ingresos a considerar será do 125% do este salario mínimo interprofesional.

Que teño que achegar?  

1.- Certificado de ingresos por calquera concepto das persoas que vivan no domicilio e, en especial os seguintes:

a) Acreditación suficiente dos INGRESOS que obteñan as persoas maiores de 16 anos membros da unidade familiar: certificación expedida pola empresa empresa empregadora ou, se a persoa consta dada de alta como autónoma, fotocopia para a súa compulsa das últimas declaracións trimestrais de ingresos feitas a Facenda.

b) Certificados orixinais sobre PENSIÓNS propias e alleas ao Sistema da Seguridade Social e, no seu caso, de Clases Pasivas, Servizos Sociais ou Mutualidade, de cada un dos membros da unidade familiar.

c) INFORME DE VIDA LABORAL orixinal expedido pola SEGURIDADE SOCIAL, dos membros da unidade familiar maiores de 16 anos e menores de 65 anos e que se achen nalgunha das seguintes situacións: traballando ou en desemprego, ou ser pensionista de invalidade permanente total ou viuvez. Pódeo obter no seu domicilio chamando ao 901 50 20 50.

d) Certificados orixinais do SEPE sobre inscrición e percepcións económicas ou solicitude de subsidio dos membros da unidade familiar maiores de 16 anos e menores de 65 anos.

2.- Fotocopia do último RECIBO DE LIXO. No caso de que o titular do recibo falecese ou non pertenza á unidade familiar, deberá efectuar o cambio de titularidade en EMUASA .

3.- Acreditación do ESTADO CIVIL e do uso ou destino da INMOBLES propiedade dos membros da unidade familiar, no seu caso. Se fose casado/a ou viúvo/a acompañe fotocopia do libro da inscrición do matrimonio no Libro de Familia. En caso de estar  separado/a ou divorciado/a ,acompañe fotocopia de sentenza ou demanda, e convenio regulador.

4.- Autorización escrita de cada un dos membros da unidade familiar maiores de 18 anos para que soliciten á Axencia Tributaria Estatal os datos fiscais necesarios. 

Onde se solicita?

En Registro General ou en calquera rexistro das Oficinas de Pedanías e Distritos, ou a través da sede electrónica asociada da AMT.

Canles dispoñibles para o procesamento

Imaxe
Presencial

Presencial

Pode realizar este trámite de maneira presencial na súa oficina.
Imaxe
Virtual

Sede Electrónica Asociada

Trámite dispoñible a través da Sede Electrónica Asociada

Modelos complementarios para este procedemento