Imaxe
presentación web

A Axencia Municipal Tributaria do Concello de Murcia pon en marcha un novo portal web e implanta a Oficina Virtual Tributaria 3.0, unha nova experiencia de xestión para o contribuínte.

 

  • La Axencia Municipal Tributaria destaca no proceso de Transformación Dixital do  Concello de Murcia.
  • La nova web da AMT inclúe o portal de Transparencia de xestión de tributos, así como información de interese para os contribuíntes.
  • La nova Oficina Virtual Tributaria 3.0, accesible a través da nova web AMT, permite ao contribuínte consultar nun só clic a súa posición global tributaria. Pode utilizarse desde calquera dispositivo móbil e é clara, próxima e intuitiva.

La Axencia Municipal Tributaria do Concello de Murcia ofrece desde hoxe unha nova web e unha innovadora Oficina Virtual Tributaria 3.0 a través da cal os contribuíntes poderán por unha banda ter información de interese acerca da xestión da entidade, a través do seu portal de transparencia, e por outro, informar, facilitar e axilizar a realización de todos os seus trámites tributarios dunha forma máis rápida e fácil, así como de lograr maior unha maior eficiencia e eficacia na xestión dos recursos públicos.

Esta iniciativa tradúcese nunha nova experiencia na xestión de tributos plenamente aliñada cos obxectivos da AMT:

1. Asistencia ao contribuínte no cumprimento das súas obrigas tributarias.

2. Simplificación administrativa na xestión de impostos, taxas e prezos públicos. Eliminación de trámites e redución de custos para o cidadán e o Concello.

3. Transparencia e acceso á información.

En a renovada web da AMT, cun deseño máis claro e moderno mantendo a identidade corporativa da Axencia Municipal Tributaria, cunha ligazón fácil de lembrar:https://amt.murcia.es/, ofrécese información de interese para os cidadáns de forma máis accesible e intuitiva, ademais de facilitar o acceso ao seu portal de transparencia no que se mostra maior cantidade e calidade de información. 

 

Novo deseño

Tanto a web da AMT como a nova Oficina Virtual Tributaria 3.0 ofrecen un deseño máis próximo e intuitivo creado e pensado para o contribuínte. Asume toda a funcionalidade da versión anterior e engade cambios en información, imaxe, estrutura, usabilidade e navegación en favor da transparencia e a accesibilidade do cidadán.

La nova Oficina Virtual Tributaria destaca polo seu fácil manexo e accesibilidade. El contribuínte poderá acceder desde calquera dispositivo móbil (teléfono, tablet ou computador), e terá a posibilidade de realizar consultas e solicitudes de forma totalmente segura e sen moverse de casa, o sete días da semana as 24 horas do día.

Nova web da AMT

La nova web da AMT está feita cunha ferramenta Open Source, en concreto, DRUPAL, apoiado por unha ampla comunidade que garante a continuidade e mellora continua da tecnoloxía, desta maneira evitan a dependencia  a un único provedor/tecnoloxía. Este software é robusto e seguro, permitindo o cumprimento das normativas e protección de datos.

Para a súa construción realizouse unha análise da anterior web cunha visión crítica e incluíronse algunhas recomendacións para que a nova web responda as necesidades actuais e adaptada ás novas tendencias. Todo iso baseado nunha  proposta visual UX (experiencia de usuario), é dicir,  a forma na que os usuarios interactúan cun produto ou servizo, neste caso, como e para que un usuario utiliza a web da AMT.

Se trata do primeiro portal web nesta tecnoloxía do Concello de Murcia e está en permanente actualización para ampliar as funcionalidades que ofrece aos cidadáns e visitantes de Murcia.

O portal web da AMT está integrado con funcionalidades específicas e os servizos ao cidadán: buscador, Oficina Virtual Tributaria,  catálogo de trámites, calendario fiscal, portal de transparencia e portal de poxas  integrado coa publicación no BOE, entre outros.

 

Oficina Virtual Tributaria 3.0

A Oficina Virtual Tributaria 3.0  está pensada para dar ao cidadán a información que necesita para realizar os seus trámites a través dunha linguaxe fácil, con menús sinxelos e intuitivos que facilitan a navegación e van guiando paso a paso ao usuario, axudándolle e facilitándolle a xestión dos seus trámites tributarios.

Es a primeira Oficina de xestión de tributos creada cunha tecnoloxía PWA que permite que a súa visualización sexa posible, sen perda de funcionalidade, desde calquera dispositivo móbil e sen necesidade de descargas adicionais. Esta é unha das vantaxes fundamentais que ofrece esta ferramenta coa que se crea un novo escenario na relación entre a Administración e o contribuínte.

A través de ela, o usuario poderá continuar xestionando os trámites máis habituais sen necesidade de identificación como pagos de impostos ou taxas, realizar autoliquidacións do Imposto de Vehículos de Tracción Mecánica para a matriculación dos seus novos vehículos, obter documentos de pago en período voluntario de pago, comprobar o detalle dos recibos cargados en conta, consultar parcelas no recibo de rústica, verificar os documentos recibidos (CSV – Código Seguro de Verificación) ou simular o cálculo de plusvalías (IIVTNU).

Otras xestións requiren a identificación con certificado dixital, ou mediante o novo sistema de identificación de usuario e contrasinal propios que a AMT introduciu en 2020 para facilitar o contacto do contribuínte coa AMT durante o confinamento.

A través de este acceso identificado, o usuario verá a súa posición global tributaria (información dos seus bens e taxas, expedientes, situación tributaria, etc.) e poderá realizar as mesmas actuacións que nunha oficina física: acceder ás súas notificacións electrónicas, domiciliar recibos, consultar a súa situación tributaria (ver os seus recibos pagos e pendentes de pago e comprobar o seu estado: se están en prazo, se están fraccionados, se están domiciliados…), consultar e recibir comunicacións e notificacións de forma electrónica, presentar solicitudes, recursos, achegar documentación, contestar a requirimentos ou realizar apoderamentos.

Incorporación de trámites automatizados

A nova versión da OVT incorpora os trámites automatizados que a AMT vai incorporando ao seu catálogo, destacando actualmente o da obtención de certificados de estar ao corrente das obrigas tributarias, a concesión de fraccionamentos ou de plans personalizados de pago, ou o novo procedemento de concesión automatizada de bonificación de exención por discapacidade no IVTM.

En o caso das concesións de fraccionamentos, o contribuínte poderá facer unha simulación e, se está de acordo e cúmprense os requisitos establecidos, cando asine a solicitude, entenderase automaticamente adherido ao plan, xerándose unha resolución automatizada de concesión de plan personalizado de pago nos termos preseleccionados. A resolución automatizada que xera o sistema, entenderase notificada no momento da sinatura da “solicitude con resolución automatizada”, e poderá ser gardada polo interesado en formato pdf.

Asimismo, o cidadán pode subscribirse voluntariamente ao servizo de notificación electrónica, recibindo todas as comunicacións e notificacións por mail ou por SMS para a súa maior comodidade.

También por vía telefónica

Á súa vez, e como canle complementaria, a través do servizo de atención telefónica 968355002 o cidadán tamén pode realizar trámites e solicitudes e mediante o sistema de gravación da chamada a solicitude tramítase no expediente electrónico.

En o  primeiro semestre do ano realizáronse 322.398 asistencias polas diferentes canles de tramitación:

  • Presencial: 40.183 (12,46%)
  • Telefónico: 97.660 (30,29%)
  • Correo electrónico: 4.385 (1,36%)
  • Internet: 180.170 (55,88%)

Con iso a AMT conseguiu o obxectivo de atención por canles non presenciais nun 87,54%  das asistencias realizadas.